Aplicatia precedenta:
Aplicatia nr. 2, Seria 38 – Cetatile Medievale din Transilvania

Aplicatia urmatoare:

Aplicatia precedenta: Aplicatia nr. 2, Seria 38 – Cetatile Medievale din Transilvania 📌Sambata 17 decembrie 2022 Intalnirea are loc la coltul parcului Izvor (intersectie B-dul Libertatii cu Splaiul Independentei) la ora 05:30. 🚌A...

Aplicatia urmatoare: ...

Muntii Bucegi - Valea Ursilor

Muntii Bucegi - Valea Ursilor Ne-am intalnit sambata dimineata, pe data de 15 iunie 2013, la Gara de Nord la ora 05:30. Am coborat in Busteni la ora 09:30. Spre bucuria instr...

Masivul Parang - Cabana Vila Parang

Masivul Parang - Cabana Vila Parang Program: Vineri 15.03.2013 Ne-am intalnit la la coltul parcului Izvor. Ne asteapta o frumoasa ascensiune spre creasta muntilor Parang si incercare...

Masivul Retezat - Cabana Gentiana

Masivul Retezat - Cabana Gentiana Ziua 1-2 De data aceasta ne-am intalnit la coltul parcului Izvor, la ora 23:00. Ne asteapta o frumoasa si dificila ascensiune pe var...

Masivul Iezer-Papusa - Cabana Cuca

Masivul Iezer-Papusa - Cabana Cuca Program: Sambata 11.05.2013 Obiectivul propus a fost atingerea Vf Papusa (2391m) si vizitarea mai multor manastiri rupestre. Pe drum ne-am opit sa...